Старичка тема, радвам се, че няма скорошни коментари.
Казусът е следният. Започвам сделка с потребител, пращам пакет, получавам отговор, че е получен. Пратени са ми парите, топката е в моите ръце да отговоря, че съм ги получила. В събота са пратени. Понеделник и вторник нямам възможност да ходя да си взема парите- имам бебе, ходя на работа, а с мой близък се случи нещастен случай и е в кома в болницата. И се появява купувачът с някакви неадекватни ЛС, които мога да цитирам, с обвинения, че съм си получила парите, не пиша, няма комуникация и пр. нападки! Отговорих с нормален тон, че не съм получила парите и естествено ще пиша като го направя. Ето, днес ги взех, писах на дамата. Тя обаче не остана доволна от поставената от мен положителна! оценка, в която накратко казах, че не отива да се държи такъв тон. Последваха заплашителни ЛС да променя оценката си. Естествено, промених я- на отрицателна! Жената си го върна, разбира се.
|