Покажи Публикации
|
Страници: [1]
|
1
|
Начало / Изгладени конфликти / Re:Как следва да постъпя с потребител а781204 ?
|
-: Май 26, 2011, 08:20:37
|
Всичко е наред - пратката се намери - проблемът се оказа в БГ пощи. След молба от моя страна по телефона отново да проверят, се оказа, че пакетчето си стои забравено в някаква каса. Нямам думи. Два пъти съм ходила и все го няма, а сега изведнъж се намери. Искам да се извиня на потребител а781204 за причиненото неудобство и притеснения. И разбира се заслужено ще поставя положителна оценка.
|
|
|
2
|
Начало / Изгладени конфликти / Re:Как следва да постъпя с потребител а781204 ?
|
-: Май 26, 2011, 08:03:44
|
Искам с радост да кажа, че потребител а781204 ми писа и казва, че е изпратила анцукчето в деня, в който сме се разбрали. Явно пратката се е изгубила някъде по пътя. Дамата беше явно притеснена, че не съм го получила. И двете ще направим проверка в пощата и ще видим какво ще излезе. Надявам се, че всичко ще приключи добре, което в крайна сметка е най-важното. Ако анцукчето се намери, най-вероятно ще трябва тази тема да се премести, защото потребител а781204 явно е бил съвсем коректен. За това обаче, ще ми е нужна помощ, защото не знам как се прави.
|
|
|
3
|
Начало / Изгладени конфликти / Re:Как следва да постъпя с потребител а781204 ?
|
-: Май 25, 2011, 07:54:59
|
Аз имам уговорка с жените от пощата да ми звънят, когато имам пратка, именно защото бележките не винаги достигат до мен. И даже си взимах пратки след това, така че ако анцукчето беше дошло, щяха да ми го дадат. Възможно е и да се е загубило някъде и именно за това исках да знам, че със сигурност е пуснато и кога, за да помоля за проверка, но за съжаление нямам никакъв отговор от а781204. Явно търпеливо ще чакам да се появи в сайта. И благодаря за съдействието.
|
|
|
4
|
Начало / Изгладени конфликти / Как следва да постъпя с потребител а781204 ?
|
-: Май 24, 2011, 14:08:42
|
Здравейте. Бихте ли ме посъветвали как да постъпя в следната ситуация: На 12 май 2011 г. с потребител а781204 се разбрахме да закупя анцукче за 4.00 лв. заедно с 1.70 пощенски. Още същия ден изпратих парите с пощенски запис (пазя си разписката от пощата) и потвърдих, че съм изпратила парите. Получих отговор, че анцукчето ще ми бъде изпратено същия ден следобяда. След като до 17 май нямах нито известие от пощата, нито съобщение от този потребител, изпратих питане, дали са получени парите. Отговор нямяше. На 18 май отново попитах кога е изпратена пратката, за да се поинтересувам в пощата дали няма някакъв проблем. Отново няма отговор. Последно писах лично съобщение на 20 май с молба да разбера какво става. И до днес нямам отговор. Видно от данните в профила на потребител а781204, последно е бил активен на 14 и 16 май, т.е. най-вероятно въобще не е видял моите запитвания. Знам, че сме хора и всичко се случва, знам и че парите са малко, но въпросът е принципен. За сега не поставям отрицателна оценка, защото не знам каква е причината за забавянето. Най-вероятно ще трябва да изчакам търпеливо потребителят да влезе във форума и да видя каква ще е реакцията и според нея да действам по-нататък. Все пак считам, че подобно поведение не бива да се толерита и за това реших да пиша тук. Какво е вашето мнение? Как бихте постъпили?
|
|
|
|