{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: грешен пощенски код  (Прочетена 9741 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
bilyana
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


Поканени потребители: 0

Профил
« -: Юни 23, 2010, 22:43:51 »
Раздели ТемаНагоре

Пратих колет с грешен пощенски код ... просто кода е на съседен квартал. Купувача ми даде кода - явно не си го знае.
Някой знае ли какво се прави в този случай ? Грешката поправима ли е или трябва да чакам да ми върнат колета след 20дни?
Активен
The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #1 -: Юни 24, 2010, 01:11:07 »
Раздели ТемаНагоре

Зависи , ако пощальонките за добри души , просто ще го препратят към съседния клон , една моя приятелка така беше объркала , и и го препратиха ,  дано и ти имаш късмет
Активен

skoki81
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 3134


Поканени потребители: 1

Профил
« Отговор #2 -: Юни 24, 2010, 06:55:23 »
Раздели ТемаНагоре

Щом се знае къде е отишъл колета нека да го вземе от там -ти как разбра че е грешен кода ,нали купувача ти го е дал
Активен

 
За света ти може да си един човек, но за един човек може да си целия свят.
bilyana
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #3 -: Юни 24, 2010, 09:35:50 »
Раздели ТемаНагоре

чудех се защо не е пристигнал колета и реших да го потърся като звънна в пощенската станция, но когато отворих страницата на бг пощи за да взема телефона на пощата видях , че този пощенски код отговаря на "дружба 1" , а адреса на колета е "младост1"
Активен
katrin7
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 108

Поканени потребители: 1

Профил
« Отговор #4 -: Юни 24, 2010, 09:58:23 »
Раздели ТемаНагоре

Ами нека въпросната мама се обади по тел. и попита къде точно и е колета и да си го вземе от там. Или Да отиде до тяхната поща и да помоли, ако е в другия клон пощальонките да се обадят да го препратят. Няма смисъл да се чака да се върне обратно.
Активен

С БЕБЕ СЪМ ходя до пощата или еконт 2-3 седмично, не всеки ден.
1. Коректна и бърза съм и очаквам същото и от другите.
2. Изпращам след предварително заплащане като МПП за хора с малко оценки или отрицателни, както и за суми над 10 лв. С еконт като пощенска пратка с наложен платеж.
3. Спазвам реда на записалите се в обявата.
4. Пощенските са за сметка на купувача.
5. Разменям САМО за нови неща за бебе!
bilyana
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #5 -: Юни 24, 2010, 10:18:23 »
Раздели ТемаНагоре

колета се намери, пратили са го точно там където трябва въпреки грешният пощенски код.
звъннах на около 15 телефона и навсякъде бяха изключително любезни и готови за съдействие... винаги подхождам със страх към бг пощи защото мното ги плюят и се оплакват от тях, но аз за година и половина съм се сблъскала само със съвестни служители и слава богу !
Активен
katrin7
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 108

Поканени потребители: 1

Профил
« Отговор #6 -: Юни 24, 2010, 10:25:46 »
Раздели ТемаНагоре

Браво!
Все така любезни да са всички служители и така лесно да се разрешават проблемите!
Активен

С БЕБЕ СЪМ ходя до пощата или еконт 2-3 седмично, не всеки ден.
1. Коректна и бърза съм и очаквам същото и от другите.
2. Изпращам след предварително заплащане като МПП за хора с малко оценки или отрицателни, както и за суми над 10 лв. С еконт като пощенска пратка с наложен платеж.
3. Спазвам реда на записалите се в обявата.
4. Пощенските са за сметка на купувача.
5. Разменям САМО за нови неща за бебе!
vivival
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1198


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #7 -: Декември 16, 2010, 18:57:07 »
Раздели ТемаНагоре

И на мен ми се случи абсолютно същото,но вече месец-ни кост,ни вест!Сумата не бе голяма,която естествено мамата отсреща не ми прати,понеже не е получила пакета,но пък дрешката е на приятелка-аз да и направя услуга,а сега ще трябва да и платя аз дрешката или да и обяснявам на дълго и широко,затова трябва много да внимаваме с тези п.к.!!!!!!!!!Самоинициатива в моя помощ не очаквам от бг-пощи.....но все пак до последно се надявам или да получи  мамата пакета,или да ми го върнат....не би било чесно да си стои така там някъде и никои да не си мръдне пръста ,при положение,че си плащаме.......но.......незнам какво да кажа,освен ВНИМАВАИТЕ С ПОЩЕНСКИТЕ КОДОВЕ!!!!! Huh? Huh? Huh?
Активен

Не, не искам слон в боа! Една боа е нещо твърде опасно, а един слон – твърде обременително! При мен всичко е толкова малко. Имам нужда от овца. Нарисувай ми овца.

“Малкият принц”  Екзюпери
rado84
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 455


София

Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #8 -: Декември 16, 2010, 19:35:22 »
Раздели ТемаНагоре

Пратих колет с грешен пощенски код ... просто кода е на съседен квартал. Купувача ми даде кода - явно не си го знае.
Някой знае ли какво се прави в този случай ? Грешката поправима ли е или трябва да чакам да ми върнат колета след 20дни?
По правило пощите препращат колетите с грешен код към клона, който отговаря за дадения квартал. Аз така съм пращал колети с код 1000 (което е централна софийска поща) като не знам или съм забравил пощенския код на получателя. Така че ако не си сигурна можеш просто да напишеш кода на централния за дадения град пощенски клон, а централният клон ще свърши останалото. Wink
Активен



Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: