{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ларедут - обща информация  (Прочетена 7041 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« -: Януари 31, 2011, 23:29:41 »
Раздели ТемаНагоре

Ла Редут (La Redoute)
 е френска верига онлайн хипермаркети за облекло, продукти за дома и ежедневието с отлични цени и голям асортимент. Единствено френският сайт предлага доставка до България.

Магазинът предлага огромен избор на дамски, мъжки, детски облекла, бельо, обувки и аксесоари, спортни принадлежности, аксесоари и текстил за дома, дори мебели.

ЛаРедут е един от флагманите на онлайн пазаруването за България и определено е най-използваният сайт поради отличните си оферти, огромното разнообразие, ниска цена на доставка и множество промокодове, предлагащи безплатна доставка, подаръци и допълнителни намаления, които правят всяка покупка още по-изгодна. Тук можете да намерите буквално всичко за дома и семейството си и определено е любимият ми магазин по време на големите намаления два пъти годишно.

Предимства

  Огромен избор на стоки за цялото семейство и за дома на цени, които са конкурентни на нашите дори без намалението;
  Постоянни намаления, и то сериозни;
  Предлагат стоки с огромно разнообразие – както собствени марки, така и много различни световно утвърдени марки;
  Има и всякакви полезни и красиви предмети за дома;
  След като се регистрирате, постоянно ще ви изпращат оферти за допълнителни намаления или подаръци при следваща поръчка. Ако следите Пътеводителя ще имате достъп до огромна колекция от кодове за намаление и подаръци, с които ще можете да пазарувате още по-изгодно.

Недостатъци

Една от основните спъпки за пазаруване на нови потребители от сайта на ЛаРедут е незнанието на френски. нека ви успокоя – поне 80% от редовните потребители (включително и аз) са точно като вас. Това изобщо не бива да ви притеснява. Нашият опит и подробни упътвания ще ви помогнат да разберете всичко необходимо и да се ориентирате с лекота.

Едно от основните помагала, които всички ние използваме е преводачът на Google, който може да превежда цели текстове и цели сайтове (да, целият сайт на ЛаРедут!) от френски директно на български език. Така ще можете да разберете в достатъчна степен секциите, описанията на продуктите, системни съобщения, кореспонденция със сайта, въобще всичко необходимо за успешно и безпроблемно пазаруване.


информацията е  от www.pazaruvane.com
« Последна редакция: Февруари 28, 2011, 21:29:57 от Фло » Активен

The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #1 -: Януари 31, 2011, 23:31:00 »
Раздели ТемаНагоре

Асортимент

В магазина се предлагат продукти под следната подредба:

  Marques – Марки, предлагани от La Redoute (а ето и списък на всички марки);
  Femme – Дамски дрехи;
  Enfant – Детски дрехи;
  Homme – Мъжки дрехи;
  Grandes Tailles/Taillissime – Дамски дрехи за по-пухкави дами;
  Lingerie – Бельо (дамско и мъжко);
  Chaussures & Accessoires – Обувки и аксесоари (дамски, мъжки и детски);
  Sport – Спортно облекло и обувки (дамско и мъжко);
  Linge de maison – Домашен текстил;
  Meubles & Deco – Мебели и аксесоари за дома;
  Literie – Спално бельо;
  Electromenager, Beaute - Електроуреди;
  Image, Son Jeux & Micro – Малка черна техника;
  Les Aubaines – Стоки в промоция
Размери
Това ( http://www.laredoute.fr/sizeGuide.aspx?rayCode=LE&popup=1 ) е основната таблица с размери на Ла Редут.
В сайта се продават много различни марки, всяка има своите таблици с размери. Не мога да ви потвърдя конкретни правила – най-добре следете таблиците към конкретния продукт. Ако дадените мерки за талия или гръден щош ви се виждат малки имайте предвид, че са дадени мерките делени на 2 (ако пише талия 45 значи е 90 см). Ще се опитам в следващите статии да пусна линкове към таблиците с размери на всички марки.

Цветове
Цветовете не са едно към едно, но този списък дава доста точна представа какво представляват продуктите. Възможно е някои цветове да липсват тук.
Можете да видите за както става въпрос като в Google напишете цвета и пуснете търсене и отидете на Изображения или Images (най-горе вляво).
Ето и таблицата http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_de_couleurs


информацията е  от www.pazaruvane.com
« Последна редакция: Февруари 28, 2011, 21:28:06 от Фло » Активен

The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #2 -: Януари 31, 2011, 23:31:46 »
Раздели ТемаНагоре

Регистрация на нов потребител

От първа страница на сайта, намирате горе вдясно Me connecter и посочвате с мишката върху него. Показва се падащ прозорец с място за въвеждане на парола и потребителско име. За регистрация трябва да кликнете върху надписа Noveau client? Creer mon compte под тези полета. Отваря се регистрационна форма (задължителните полета са маркирани със звездичка, тук са пояснени):

Identifiant - валиден email адрес, на който ще ви изпращат потвържденията на поръчките и много оферти за намаления и подаръци;
Confirmez votre identifiant – тук повторете горния email;
Mot de passe — тук изберете парола;
Confirmez votre mot de passe – повторете паролата;
Titre—буквално титла, избирате Madame;
Nom — фамилия;
Prénom — собствено име (тук едно уточнение, ако поръчвате с кредитна карта на близък не се регистрирайте с неговото име, от сайта не проверяват с чия карта се плаща. Дайте вашите имена, те се използват за попълване на получател на пратката);
Adresse - адресът, където искате до получите поръчката си. Много е важно като попълвате това поле да не слагате никакви препинателни знаци, нито точки, нито запетайки. В противен случай регистрацията ви няма да се приеме;
Complément d’adresse – допълнение към адреса (ако горното поле не ви е стигнало);
Code postal (5 chiffres) – пощенски код. Задължително го попълнете вярно, защото пратките ще пристигат в пощенския клон, който сте посочили и вие си ги вземате от там. Не трябва да ви притеснява, че искат 5-цифрен код, нашият 4-цифрен ще се приеме от системата;
Ville - градът, където искате да получите поръчката си;
Pays - държава (избирате България от менюто).

Регистрация за уведомяване за направена поръчка

При регистрацията, трябва да укажете как да ви осведомяват за направената поръчка. В регистрационната форма възможността за регистрация на телефон за изплащане от тях на SMS е дадена по подразбиране, но не го попълвайте, защото смс-и няма да ви изпращат така или иначе. Полето за попълване на телефон не е задължително, затова просто го прескочете и продължете нататък. Ако полето е празно, от ЛаРедут ще ви изпращат мейл (повече ще прочетете в секцията за правене на поръчка) да ви уведомят за вашата поръчка. Няма изрично поле за уведомяване с мейл, ако не попълните телефонен номер ще ползват регистрационния ви мейл за уведомявяне.

Ако вече сте въвели телефонен номер при регистрацията си и искате да го махнете и да въведете вместо това мейл адрес за връзка, не можете да правите влезете в профила си и да го промените, трябва да пишете на адреса на La Redoute за проблеми и да поискате от някои от служителите за връзка с клиентите да промени данните в регистрацията ви.

Абнамент за промоционални оферти

Натискате бутона долу вдясно Continuer. Зарежда се страница, на която са посочени разни варианти за абонамент за техни промоционални оферти. Може да изберете всички или някои, които ви интересват. Тези абонаменти ще ви изпращат оферти за промоции, както и прсловутите кодове за намаления, така че изберете ги според продуктите, от които се интересувате. Не избрайте последното, защото то е за отписване от абонаментите. Моят съвет е да се регистрирате даже преди да сте решили да пазарувате, за да можете да получавате промоции кодове за намаления. Повече за промоционалните оферти и за начините на ползването им прочетте ТУК.

Приключване на регистрацията и влизане в потребителския профил

Натискате бутона долу вдясно Valider. На следващата страница, която се зарежда пише Votre compte est désormais créé. Бутонът Je continue mon shopping e важен – означава “искам да продължа с пазаруването!”. Задължително преди да започнете да пазарувате, трябва да влезете в акаунта си, независимо дали сайтът ви разпознава. Кликвате горе вдясно на сайта както е описано в началото на статията и въвеждате своя email и парола. Едва тогава можете да добавяте продукти в кошницата си и да пазарувате.

Повече от една регистрации

Някои потребители получават повече, а някои – по-малко промоционални оферти на мейлите си. Понякога това е причината да се направят две регистрации (например на ваше име и на името на някой близък) с цел да получавате повече и по-разнообразни оферти Ако правите втора регистрация на ваше име имайте предвид, че мейлите посочени в регистрацията трябва да са различни, а е добре и да не използвате едно и също име. Можете например веднъж да се регистрирате с име и фамилия, а после – с името и презимето си. Така намалявате шансовете да ви се откаже втората регистрация.

Ако правите регистрация на името на друг човек трябва да имате предвид, че за получаване на пратките, изпратени на негово име ще трябва да носите попълнено от него пълномощно на гърба на известието и неговата лична карта. Начислява ви се също и такса от 30 стотинки за пратка, получена с пълномощно.

Имайте предвид също, че с една кредитна карта може да се плаща само на две регистрации (макар че има изключения, потвърждаващи правилото).

Ако от магазина се усетят, че имате повече от една регистрации (подчертавам, че ако спазвате правилото за различни имена и мейли шансът е малък) има вероятност да ви анулират едната регистрация и съответно поръчките, които сте направили през нея и още не са ви изпратени. Ако стане така, че получите уведомителен мейл от Ла Редут.

Как да изпишем адреса си
Магазинът използва автоматизирана система и извлича данните ви от регистрационната фарма без да е включен човешки елемент – тоест, няма смисъл да се чудите дали французите ще разберат правилно адреса си, както сте го въвели при регистрацията. За тях е важно да разберат правилно държавата, където ще се достави пратката, оттам нататък това е работа на местните пощи. Така че, обърнете особено внимание на държавата (тук няма как да сбъркате, само избирате България от падащото меню) и пощенския си код. Моят съвет е да напишете адреса по начин, по който ще го разбере и последния пощаджия, на когото се пада честта да ви донесе пратката или известието за пратка. При всички мои поръчки от чужбина изписвам адреса си на български, но на латиница, например:

Sofia 1000
kvartal Mladost blok 1
vhod A et 1 ap 1

Така съм спокойна, че ще ми донесат пратката, дори самият адрес да изглежда малко смешно. Не съм имала случай нещо да не ми е било доставено.

Промяна на адреса и името по регистрация

Можете да промените както името (не потребителското име, т.е. мейла, а името на лицето), така и пощенския адрес, на който получавате пратките от даден акаунт. За тази цел влезте в менюто Mon espace client.

Ако искате да направите подарък на някого или поръчвате на друг човек, не е необходимо да променяте нрегистрационните данни, защото в една от стъпките на поръчката можете да въведете адрес и име, на който да се изпрати пакета. В случай че има проблем с пратката обаче, ще трябва вие да се занимавате с корестпонденция до Ла Редут. Затова преценете дали промятата е само за дадена пратка (и е необходимо само да въведете данните за изпращане на пратката като подарък) или по принцип променяте данните в регистрацията (когато вече трябва да промените данните в самата регистрация).

Влизане в акаунта

За да пазарувате и да запазвате в кошницата си избраните стоки за поръчка по-нататък трябва да влезете в акаунта си. При зареждане на сайта в горната дясна част, в падащия прозорец под  Me connecter въведете в полето No Client ou E-mail имейл адрес си по регистрацията, а в полето Mot de passe паролата си, после натиснете Ok.

Aide означава помощ – натиснете тук ако имате проблем с влизането в акаунта си.

При проблем

Във всеки един момент сайтът е много натоварен. Ако имате проблем с регистрацията, влизането в акаунта или във всеки друг момент от работата по сайта, опитайте да го затворите или да влезете и излезете от акаунта си няколко пъти – обикновено нещата се оправят.

Изпращане на покана за регистрация

  Можете да пращате покана само от акаунт, от който има направена поръчка
  Когато сте влезли в акуанта си в Ла Редут (Акаунт 1), от менюто в горната част на сайта Mon espace client избирате Parrainer mes ami(e)s, натискате бутона вдясно под снимката.
  Отваря се прозорец, в който да попълните мейл адреса и имената на човека, който каните. Натискате J’envoie. Ако изпращате покана на друг свой адрес, след изпращането излезте от акаунта си в Ла Редут.
  Системата на Ла Редут изпраща на посочения адрес покана за регистрация и пазаруване от сайта като имейл с активен зелен бутон линк към La Redoute.
  При кликване на линка от поканата, на поканения се отваря страницата за регистрация в Ла Редут. Той попълва полетата по общите правила за регистрация в Ла Редут (Акаунт 2).
  Всеки акаунт може да праща неограничен брой покани.
Получаване и ползване на код за намаление
  При успешна регистрация, Акаунт 1 получава по мейла си код за намаление от 5 евро, а Акаунт 2 получава код за 10 евро.
  При поръчка от Акаунт 2 и усвоено плащане от страна на Ла Редут, Акаунт 1 получава още един код за намаление от 20 евро.
  С кодовете за намаление се работи по общите правила.
  Кодовете получени по повод покана намалят най-успешно кръглите цени, а от някои намалени цени изчисляват намаление от пълната цена на продукта. На зелени цени и продукти от Les Aubaines дават грешка и не работят.
Извод: За оптимално използване на тези кодове направете поръчка само от кръгли цени.

информацията е  от www.pazaruvane.com
« Последна редакция: Февруари 28, 2011, 21:28:38 от Фло » Активен

The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #3 -: Януари 31, 2011, 23:35:57 »
Раздели ТемаНагоре

Плащане

Цена
Общата цена на вашата поръчка се формира от:
Цената на продуктите, евентуално намалени с кодове за специални оферти;
Добавя се такса обработка и пакетиране, което е около 10% от стойността на поръчката но много варира;
Накрая се начислява такса доставка от 5 или 6 евро, в зависимост от броя на артикулите, който не може да надвишава 25 в една поръчка.
Това, което видите като крайна сума на стъпка 2 от поръчката, е сумата, която ще платите и нито цент повече. Мито не се дължи, така че можете спокойно да пазарувате.
Плащане
Можете да плащате само с кредитни карти и с някои карти Visa Electron. Прочетете всичко за плащането с кредитни карти.

Получаване

След успешна поръчка чакаме с нетърпение да получим пратката си 
Срокът на доставка официално е 6 седмици (напоследък неофициално служителите на Ларедут потвърждават че срокът е удължен на 8 седмици). Реално поръчките пристигат за 2 до 4 седмици, но ако се забави малко повече и се свържете със служители там за да питате какво става, че ви кажат да изчакате да изтекат 6-те седмици преди да предприемете стъпки за връщане на плащането. В някои пикови моменти поръчката може да се забави и почти до крайния срок —например по време на големите намаления през зимата и лятото;
Общотоправило е, че поръчки с общо тегло до 2 кг. представляват пакети и идват по-бързо. Получавате ги от вашия районен пощенски клон. Поръчки с общо тегло над 2 кг. са колети. Те пътуват с влак и се бавят повече, средно около 3 седмици. За тях получавате също бележка по пощата, но трябва лично да си ги вземете от разменната пощенска станция на митницата във вашия град. Има обаче и някои изключения.
Ето и конкретна информация за някои от големите градове:
София
Малките пакети получавате в пощенския си клон, а за големите колети получавате бележка от митницата.
За да вземете колета си, трябва да отидете до разменната пощенска станция, която се намира до централна автогара, в сградата на Столична митница. Адресът е ул. Веслец 84. Работното време е от понеделник до петък от 8-13 и от 14-16.30 часа, като по време на големите намаления често работи и в събота до обяд.
За да получите колета си трябва да носите получената бележка. Ако нямате получена бележка, но смятате, че е загубена и колетът ви би трябвало да е пристигнал, трябва да отидете на място до разменната пощенска станция и да поискате справка. Справката се плаща – струва 1,15 лв.
Ако колетът ви действително е там, за освобождаването му плащате 4 лв., плюс 0,30 лв. за всеки ден след третия ден, в който ви е изпратено известие от митницата (независимо дали сте го получили или не). Трябва да си носите лична карта ако пратката е на ваше име, а ако не – своята лична карта, бележката с попълнено на гърба и пълномощно и личната карта на титуляра на пратката.
Ако не искате да се разкарвате до разменната пощенска станция за да получите колета си, можете да поръчате доставка до адрес. Телефонът за заявки е 832 51 95. Цената за доставка е:
Осбовождаване – 4 лв, плюс
Такса транспорт (ако пратката се състои от няколко кащона – праща се за всеки кашон самостоятелно)
при разстояние от разменната пощенска станция до адреса и обратно – 4 лв. или
при разстояние над 10 км. – 4 лв. плюс по 0,40 лв. за всеки следващ километър над 10-тия.
Пловдив
Митница Пловдив – ул. Иван Вазов № 45, тел. 62 25 44.
Варна
Митница Варна – пл. Славейков, тел. 60 41 43.
Хасково
Поръчките, тежащи под 2 кг се получават в Централна поща на гише № 1, телефон за справки 60 65 15.
Поръчките над 2 кг също пристигат в Централна поща, след като по служебен път са минали през митница Свиленград.
Ако искате да проверите дали пратката е минала през митницата, можете да направите справка на тел. (037) 97 33 13. Във всеки случай обаче ще получите пратката си в Хасково.
Стара Загора
Всички поръчки се получават в Централна поща. Таксата за получаването е 5.10 лв.

информацията е черпена от www.pazaruvane.com
« Последна редакция: Февруари 01, 2011, 12:24:50 от The_Black_Angel » Активен

The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #4 -: Януари 31, 2011, 23:40:59 »
Раздели ТемаНагоре

Основни съобщения

В страницата на всеки продукт, след като изберете размер и цвят ще ви се изпише едно от следните съобщения. В зависимост какво се изпише ще можете или няма да можете да поръчате продукта.
Epuise – Продуктът е изчерпан и не се знае дали ще бъде получаван отново. Трябва да проверявате периодично.
Disponible immédiatement – Продуктът е наличен, можете да поръчате веднага
Disponible sous 3, 6, 9, 12 semaines – Продуктът ще е наличен след 3, 6 и така нататък седмици. Не можете да го поръчате. Проверявайте периодично. Понякога сроковете се сменят.
Article non livrable dans les DOM-TOM /livrasion/ et а l’international – Продуктът не се доставя в чужбина, трябва да го махнете от кошницата
Ако сте подготвили кошницата преди да поръчате и при валидиране на кошницата ви излезе грешка и един или повече продукти са оградени в червено или имат удивителна до тях – може да се е случило едно от горните неща, които ви пречат да го поръчате. За да поръчате останалите продукти трябва да го извадите от кошницата си.

Най чести проблеми

Пазаруването от La Redoute тече с пълна сила, но с голямото натоварване сайтът понякога дава грешки и по-новите в пазаруването не знаят как да реагират за да могат да пуснат своята поръчка. Ето някои често срещани проблеми и как да се справим с тях за успешно пазаруване от любимия магазин:
Бутонът за поръчка под кошницата не е активен
Подготвили сте поръчката си, но на повече от един продукт сте кликнали и сте сменили цвят или размер. Сега бутонът за валидиране на поръчката ви Je valide mon panier не е активен, а около въпросните продукти има надпис Article Personalise.
Така не можете да направите поръчка. За да продължите нататък трябва да изтриете тези артикули от кшницата ви и отново да ги прибавите, вече с желания цвят и размер.
Не ми дава да платя с карта
Затворете всички страници на La Redoute от браузъра си и после отворете нов, прозорец влезте в страницата на La Redoute с потребителското име и паролата си. Ако сте указали на сайта да запомни името и паролата ви, преди да затворите всичко трябва да излезете като поставите курсора на мишката на името си горе вдясно и след като се покаже менюто натиснете Me connecter. Най-добре е да изчакате няколко минути, може би половин час – и да опитате отново. Ако всичко е наред на страницата с плащането трябва да видите Je paie en ligne avec ma carte bancaire ou ma carte privative. Това е надписът, срещу който трябва да кликнете.
Paiement par carte refuse, veuillez contacter une hotesse
Буквалният превод на надписа е: Картата е отхвърлена, моля свържете се с банката. Причините могат да бъдат много – за повече информация прочетете всичко за пазаруването с дебитни и кредитни карти. По актална информация единствената карта, с която не можете за ползвате е Visa Electron на ОББ.
Поръчах, но кошницата ми е пълна
… или кошницата ми е празна, но нямам потвърдителен мейл и поръчката ми не е отразена в Suivre Mes Commandes, линк за която можете на намерите най-горе в средата на всяка страница.
Изчакайте малко, проверете спам папката в пощата си, влезте и излезте от акаунта си в Ларедут и погледнете отново в секция Suivre mes commandes. Когато сайтът е много натоварен, може да е необходимо да изчакате час-два. Ако кошницата продължава да ви е пълна, нямате писмо или поръчката ви я няма в Suivre …, почти сигурно е че поръчката е неуспешна и трябва да поръчате отново.
Отказаха ми поръчка под 10 евро, или поръчка над 25 артикула
За съжаление е така – поръчка на стойност под 10 евро най-вероятно ще ви бъде отказана след финализирането на процедурата в сайта.Поръчка над 25 артикула най-вероятно ще бъде разделена на две. Ще разберете че поръчката ви е разделена на две когато влезете в Suivre mes commandes, избирате линка с датата на поръчката, отваря се нов прозорец и отгоре над табличката има номер на поръчката Colis No………. Ако поръчката е разделена, към една поръчка има два номера.

Nous avons bien recu votre commande du ……….. Vos articles commandes apparaitront bientot ci-dessous
Това означава, че поръчката ви ще бъде обработена ръчно. Случва се понякога на случаен принцип, по технически причини, при поръчки под 10 евро или пък в редки случаи ако сте ползвали код който не ви е изплатен лично. Най-много да ви откажат поръчката и да трябва да поръчвате отново, но това не се случва всеки път.

информацията е от www.pazaruvane.com
« Последна редакция: Февруари 28, 2011, 21:28:58 от Фло » Активен

The_Black_Angel
Правещ много правописни грешки Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1411


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #5 -: Януари 31, 2011, 23:41:48 »
Раздели ТемаНагоре

Връщане на поръчка
Получили сте вашата поръчка, но продуктът не отговаря на описанието си, не сте улучили размера си или не е с качеството, което сте очаквали. Като всеки уважаващ себе си магазин, La Redoute приема връщане на артикули като част от програмата си за качествено обслужване на клиентите. Можете да направите както замяна на продукт с друг, така и направо да поискате връщане на парите си.
Причина за връщане
Причините може да са различни:
Ако не сте преценили необходимия ви размер, цвят или модел на продукта: например ако не ви става – като размер, не ви харесва или не отговаря на очакванията ви.
Ако продуктът е дефектен – не работи, има фабричен дефект или не отговаря на описанието
Процедура на връщане
Първата стъпка за да инициирате връщане е да пишете във формата за контакти, като накратко изложите кой продукт от коя поръчка искате да върнете и защо искате да върнете продукта. От Ларедут ще ви върнат писмо с инструкции по процедрата на връщане (която тук ще разгледаме накратко, но това не значи че не трябва да им пишете и да изчакате отговора им) и евентуално начина на връщане са сумата.
Задължително трябва да изпратите продукта и фактурата от поръчката, с която е пристигнал – ако не я пазите принтирайте поръчката си от секцията Suivre Mes Commandes.
Ако причината за връщането е от първата група изброени продукти – най-общо казано вината е във вас – то ще трябва да платите връщането на продукта до Франция, а ако го заменяте с друг – ще платите и изпращането на новия продукт до България.
Не така стои обаче въпросът с връщане на дефектен продукт. В този случай Ла Редут ще поемат транспортните разходи. За целта трябва да им изплатите документ за направеното плащане на транспортните разходи.
Изпратете продукта на адреса, който ще ви изплатят в отговор на вашето писмо за връщане на продукт
Запазете касовата блежка от Български пощи
На гърба и запишете курса на лева към еврото и сумата, обърната в евро
Сканирайте бележката и я изпратете на мейла, от който La Rеdoute са ви отговорили.
Напишете и дали искате да ви върнат парите с ваучър (за да пазарувате директно от сайта) или с чек (за да можете да го осребрите и ползвате сумата в България)
Практически съвет:
Изпращайте като малък пакет, а не като колет – така е много по-евтино.
Възможността за връщане е начин да не оставаме недоволни от нито една покупка – дори магазинът да не е виновен за това. Възползвайте се.

информацията е  от www.pazaruvane.com
« Последна редакция: Февруари 28, 2011, 21:29:19 от Фло » Активен



Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: