Ако искате къде и как потърсихте правата си,на мен ми се случва доста често да не кажа ежедневно в магазина в пощата ,таксито,моя все вика че правя скандали,но ми писна да ме правят на ха-ху,ако искате споделете своите истории,може това да бъде в полза на всички ни...
Комисията за защита на потребителя, обикновенно.
Много обичат да пишат.
А в доста случаи е достатъчно да си подготвена с " Добре, прекалихте, аз съм потребител, а вие нарушавате правата ми, моля за трите ви имена, още тук пред вас ще напиша жалба, която ще изпратя до прекият ви ръководител, до изпълнителният директор (примерно) на фирмата ви и ще сезирам съответният орган. Ако имате достатъчно време и нерви да се занимавате с това, аз започвам да пиша."
И един съвет от мен тъй като работя в сфера в която всеки ден поне един клиент вдига скандал, не повишавай тон и не викай, така те приемат все едно си поредната скандалджийка, която привлича внимание и колкото и да вика след малко ще си тръгне и само може да си представя какви епитети ще се леят след нея.
Със спокоен тон, но знаеща и отстояваща правата си ще създадеш много повече респект, а и съм се удебила, когато човек вика в повечето случай никой не слуша какво точно казва, а просто изчкава да свърши.