{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: подходяща офис техника за дистанционна работа?  (Прочетена 2120 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
petyrgochev
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 204

Поканени потребители: 0

Профил
« -: Ноември 11, 2023, 22:08:45 »
Раздели ТемаНагоре

Здравейте. Скоро започвам нова работа, която ще е дистанционна. Но за тази цел, ще е необходимо да се снабдя с подходящото оборудване. Бихте ли могли да изкажете мнение по следния въпрос: Каква офис техника е необходима за дистанционна работа? Ще се радвам да споделите опит.
Активен

luchezara
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1393


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #1 -: Ноември 12, 2023, 07:37:59 »
Раздели ТемаНагоре

Привет.  За успешна дистанционна работа е необходима качествена офис техника. Основният инструмент е лаптоп с висока производителност, който трябва да бъде бърз, надежден и с издръжлива батерия. Допълнително, външни монитори могат да подобрят продуктивността, като предоставят по-голяма работна област, а безжичните аксесоари като клавиатури, мишки и слушалки гарантират удобство и ефективност. Открийте тук повече информация по въпроса. Успех с новото начинание.
Активен

petyrgochev
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 204

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #2 -: Ноември 28, 2023, 18:24:35 »
Раздели ТемаНагоре

Чудесна информация предоставихте. Благодаря.
Активен



Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: