{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ПК 1729 София, Младост 1А  (Прочетена 5926 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
eternity
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 319


Поканени потребители: 0

Профил
« -: Февруари 10, 2011, 22:43:30 »
Раздели ТемаНагоре

No information, please check your item identifier

изписва ми го след като се опитвам да  проследя в сайта на БГ пощи къде се губи моя пратка изпратена на 01.02.2011 г. от София до София! жената твърди, че пакет за нея няма, а това са 10 дни... никога до сега не съм имала проблем с моя пратка, утре ще ходя и до клона ни, но ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.
« Последна редакция: Февруари 11, 2011, 13:08:21 от eternity » Активен

Коректна съм. Очаквам същото.
Уважавам добрата комуникация.
Уведомявайте ме за Вашите решения, дори и да се отказвате.
След запис в обява, моля пишете с адрес на ЛС. Изчаквам до 48 часа, след което ще считам, че се отказвате.
Поставям оценки, поставяйте и Вие.
Уточнения само на ЛС.
Пощенските се поемат от купувача, ако не е уговорено друго.

Това е моят рейтинг в detski-filmi.eu:
http://detski-filmi.eu/user/profile/?id=66832&profile_type=feedback

долният линк не е вирус. помагате на сина ми в една онлайн игра
http://s1.bg.battle-knight.com/index.php?loc=hire&ref=MzU3NDA1
silvana sladurana
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 202


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #1 -: Февруари 10, 2011, 22:49:29 »
Раздели ТемаНагоре

Може много да се пише за проблема с пратките.Нека получателката по настоятелно ''да помоли служителките да погледнат зад шкафа където складират пакетите'',защото може и след 1 месец да не го получи.Не е шега-такава е действителността(имах такъв проблем в пощ.клон в София). Shocked
Активен

Стоки неотговарящи на описанието-връщам без излишни обяснения
Боклуци не приемам -имам си достатъчно.
Точна и коректна съм -очаквам същото
 Ще отсъствам от 29.08. до31.08.2011г
http://www.detski-filmi.eu/ppc/member.php?uid=74843&ppaction=readfeed
aneliq38
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 430


Това е щастието

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #2 -: Февруари 11, 2011, 10:54:31 »
Раздели ТемаНагоре

Това значи, че не можеш да проследиш пратка която е за страната.
Системата не разпознава кодовете на пратките в страната.
Там можеш да проследиш пратките за чужбина.
А за твоя проблем има разрешение само с разходка до пощата. Те могат да видят (ако искат) къде е пакета. Т.е. имат информация дали е пристигнал до пощенския клон на получател. И получателя да отиде с номерчето в неговата поща  и да пита дали пакет с такъв номер е влизал в клона.
Активен

Бъдете коректни, аз винаги съм.
Без записи в обявите!!! При интерес - на лични.
В събота и неделя съм на работа, бъдете търпеливи.
velkova_1914
ЛЕВСКИ СФ 1914
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1474


Левски Сф 1914

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #3 -: Февруари 11, 2011, 11:07:36 »
Раздели ТемаНагоре

Не е ако искат ако е малък препоръчан са длъжни след като се подаде молба
Активен

velkova_1914
ЛЕВСКИ СФ 1914
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 1474


Левски Сф 1914

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #4 -: Февруари 11, 2011, 11:09:49 »
Раздели ТемаНагоре

Може много да се пише за проблема с пратките.Нека получателката по настоятелно ''да помоли служителките да погледнат зад шкафа където складират пакетите'',защото може и след 1 месец да не го получи.Не е шега-такава е действителността(имах такъв проблем в пощ.клон в София). Shocked
Да за София има по-принцип забавяне,защото първо пратката отива в централната поща,след това се разпределя по клоновете и ако е сбъркано до де го видят и върнат обратно в централаната поща и от там на ново за клона,който е и има забавяне.
Активен

eternity
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 319


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #5 -: Февруари 11, 2011, 12:35:59 »
Раздели ТемаНагоре

благодаря на всички, които писаха. идвам от пощата с новини.
1.проследяване на пратка по интернет за моемнта не става.
2. началникът на пощата се обади до клона по адрес на момичето и там я препратиха към друг клон, оказа се, че първия клон разполага само с 2 пощенски служителки, защото бил мн. малък клон (става въпрос за 1729 в Младост 1А) и пратките се взимат от клон 1784 (Младост), което както го гледах на картата си е доста далечко от адреса на момичето. дано да успее да си го вземем в рамките на 10 дни, че ще ми го върнат обратно.

тази инфромация може да помогне и на други мами, ако имат проблеми с клон 1729 в София, Младост 1А.
темата може да се заключи вече.
Активен

Коректна съм. Очаквам същото.
Уважавам добрата комуникация.
Уведомявайте ме за Вашите решения, дори и да се отказвате.
След запис в обява, моля пишете с адрес на ЛС. Изчаквам до 48 часа, след което ще считам, че се отказвате.
Поставям оценки, поставяйте и Вие.
Уточнения само на ЛС.
Пощенските се поемат от купувача, ако не е уговорено друго.

Това е моят рейтинг в detski-filmi.eu:
http://detski-filmi.eu/user/profile/?id=66832&profile_type=feedback

долният линк не е вирус. помагате на сина ми в една онлайн игра
http://s1.bg.battle-knight.com/index.php?loc=hire&ref=MzU3NDA1


Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: