Здравейте мами, изпращала съм и съм получавала с Еконт и други куриери,но досега такова нещо не ми се беше случвало.След дълги преговори една потребителка иска да купи дреха от мен.Държеше на Еконт, тя поема разходите по пращането и освен това наложен платеж. Искаше и доставка на адрес. Пращам в четвъртък-7 юли. В петък сутрин ми звънят че няма никого на адреса, какво да прави куриера от Еконт- казвам връщане на стоката в офиса. Пиша и че дрешката е в офиса и може и в събота да я вземе оттам, веднага идва отговор че е на работа,но утре ще си я вземе.И край-оттогава нито връзка с потребителката, нито от Еконт ми звънят. В интернет при проверка на номера на товарителницата в сайта на Еконт излиза че е правен опит са доставка, върнат в офиса и инфо надолу няма.Отивам в нашия офис да проверят.Служителя малко се позачуди докато разчете инфото в неговия компютър - казва че пратката е там непотърсена, че може седмица да остане ако я потърсят,ако искам да разпоредя връщане на пратката обратно.
Отказвам, щом има срок 7 дни, защото не е изтекъл и защото много разчитах на тази продажба. Той казва -добре, като минат 7 дена колегите от другия град ще ви звъннат да питат какво да правят с пратката. Досега никой обаче не ме е потърсил, а пратката е пусната на 7-ми.
Сега прочетох в сайта на Еконт че след 7-я работен ден оставането на пратка в офиса се заплаща по 4.80 на ден и ми стана лошо. Отделно че като я върнат ще трябва да платя към 7 лева в едната и другата посока,общо към 14-15 , а тя дрешката е толкова. Тези условия служителя не ми ги обясни, а често съм клиентка на офиса.
Искам да попитам на някого случвало ли му се е такова нещо и имам ли избор. Мога ли да откажа връщането и просто да остане непотърсена пратка и съответно никога да не я видя.Не ми се плащат 15 или повече лева за този "номер" на потребителката , и ми идват нанагорно.
И другото което ме терзае е, че не са ме потърсили.
Може ли нарочно да не звънят -да си начислят таксата престой и да плащам като поп. А може ли потребителката ако има близък в офиса или тя е служител да "поправи "документите и пратката да "изчезне.
Извинете ме, че е толкова объркано, но утре сутрин ще събера смелост да звънна в Еконт и не мога да спя, представяйки си как ще ми заяват че вторник мога да си взема дрешката обратно срещу "скромните " 20-25 лв
- двупосочни такси куриер и такса престой.
Благодаря предварително на всеки отзовал се.