Напълно съм съгласна с твоето мнение и вярвам, че отрицателната оценка трябва да бъде изтрита.
Не считам за правилно да се прокарва "политика на връщане на стоки" и да се насърчават купувачите да връщат нещата, които са закупили, освен ако няма несъответствие с обявата.
Amber го беше написала много точно в съседната тема, ще си позволя (без нейно разрешение) да го цитирам:
"всяка една обява и покупко-продажба е свързана с много труд и отговорности.Снимки, размери, писане, УГОВОРКИ, пакетиране, пощи, записи ...
.... проба и връщане трябва да стават само след предварителна уговорка. Не може да ангажираш някой с всичко това, да си поръчваш, да си мериш и преценяваш и накрая да ... върнеш."
Моля ви, нека бъдем отговорни и разумни и не злоупотребяваме с отсрещната страна!!!!! Забравете лозунга "Клиентът(купувачът) винаги е прав". Тук сме, за да си бъдем взаимно полезни и следва и двете страни (продавач и купувач) да сме равнопоставени
И аз съм напълно съгласна с казаното!