{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Коректна ли е постъпката да приема ли връщане?  (Прочетена 6907 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evata
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 405


Поканени потребители: 0

Профил
« -: Ноември 11, 2010, 17:02:09 »
Раздели ТемаНагоре

       Здравейте трябва ми съвет за следната ситуация.  Записва се едно майче в моя обява за грейка. Не пише седмица може би две. Сед което пише да я пращам. Снимки и размери има подробни. При опаковането намирам забележка пиша и я и описвам подробно тя ме е питала за материя отговорила съм шушлек.  Съответно тя решава, че тази забележка няма да и пречи аз съм намалила цената и поела пощата. Имах премеждия с пускането взех,че го оставих на пощальонката да го пусне, а тя се разболяла и  ... абе пуснах го най-накрая. Пристига при мамата и тя днес ми пише " Много ми е неловко, но искам да го върна защото не е непромокаемо като си поема пощата. "  Писах и и на ния,че ще поискам вашите съвети, но ако иска да го връща писна ми вече от такива проблеми в този сайт  Embarrassed Иде ми да се откажа да продавам. Аз никога не съм заквала,че е непромокаемо за да ми го върне и не сме се разбирали  за връщане. Ще си го взема ако трябва за да не си навлека пак отрицателна за глупости но ми стана адски неприятно. Колко нерви изхабих, защото не беше пуснато на време, вината си е моя разбира се ама аз съм бърза и много си ядосах,че така глупаво ги оставих нещата имаше и един запис за пускане пак оставен на жената. Как да постъпя и това коректно ли е?
     Още един случай от днес продавам шишета иска ми се едно от лота деря лота и от истинска цена на шишето 13 лв слагам цена 3 лв,защото е ползвано 2-3 пъти,но му няма запечатващия диск. След това ми пише същата при това нова дяа и поема и пощата ако може заради липсата на диска, понеже нейна приятелка щяла да и даде диск. Ами писах и че ще го изхвърля, но за 1,20 лв няма да си играя да го опаковам и пращам. Шишето е стъклено съответно тежко.
      Какво по дяволите става с  тези хора преди нямаше такива проблеми вечни?
Активен

НЕ ПЛАЩАМ ОПАКОВКИ!!!
Пращам и получавам МП по пощата, наложен връщам ако е без уговорка-
Ползвам Мама-БГ Еконт, но само ОФИС-ОФИС
От тук на сетне връщам всичко с премълчани дефекти или пуснато Врата-Врата без моето съгласие без дори да си правя труда да ги получа!
Когато пратите пакета, моля ПИШЕТЕ ЕДНО ЛС. Аз винаги пиша, така не се притеснявам или спирам да търся нещо, което ми е спешно!
МНОГО ВИ МОЛЯ  искам да знам точното състояние на покупката, нямам време за огледи без покупки. Омръзна ми да получавам отлични неща видимо носени
Barbarona
Criminal mind....
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 500


Criminal mind...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #1 -: Ноември 11, 2010, 18:04:16 »
Раздели ТемаНагоре

Аз съм си казала мнението - рекламации само при неописан дефект. Това че някой не премерил, или не го устройва материята - да пита, да чете, да мери и така. Разбира се, може да се разберете човешки и да си го вземеш обратно, но само при желание от твоя страна, а не по задължение.

Даже сега си мисля въобще право за рекламация да има за неща обявени от състояние мн. добро нагоре. Когато прочета състояние "добро", си правя сметката, че нещото е носено достатъчно време и ще има съответните следи - топченца, завалване, избледняване и т.н. Не ми е нужно това да е посочено отделно като забележка, ясно е че не е като от магазин.
Активен

Нови потребители задължително предварително заплащане. В обявите ми има и артикули на снаха ми, които НЕ СЕ разменят. Затова възможно е към настоящия момент някой обяви да не са вече актуални, питайте и ще проверя. Поздрави
amber
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 459


Поканени потребители: 1

Профил WWW
« Отговор #2 -: Ноември 11, 2010, 18:07:04 »
Раздели ТемаНагоре

Съгласна съм с Barbarona.
Цитат
Това че някой не премерил, или не го устройва материята - да пита, да чете, да мери и така. Разбира се, може да се разберете човешки и да си го вземеш обратно, но само при желание от твоя страна, а не по задължение.
Активен
dacetoooooooo
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 6310


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #3 -: Ноември 11, 2010, 18:11:55 »
Раздели ТемаНагоре

Цитат
Аз съм си казала мнението - рекламации само при неописан дефект. Това че някой не премерил, или не го устройва материята - да пита, да чете, да мери и така. Разбира се, може да се разберете човешки и да си го вземеш обратно, но само при желание от твоя страна, а не по задължение.
Твърдо заставам зад това мнение!
Активен

viv_f
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 630


Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #4 -: Ноември 11, 2010, 18:18:16 »
Раздели ТемаНагоре

Наисрина много зачестяха тези неприятности в сайта .Всеки се прави на голямата работа,ама не има харесало,ама и на мъжът й не му харесало,тясно й било,голямо й било........и т.н.
Както казва Барбарона,да си мерил и гледал преди да сключваш сделка  Lips Sealed
Активен

Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!Ходя само веднъж седмично до пощата,с изключения ако съм свободна!
Barbarona
Criminal mind....
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 500


Criminal mind...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #5 -: Ноември 11, 2010, 18:31:52 »
Раздели ТемаНагоре

Мдаа, и тези въпросни неприятности изразени в извиване на ръце от страна на купувача, ще зачестяват и ще се задълбочават докато не се въведат правила и за това. Явно само по съвест няма как да се получи. Ще се прибави още едно поле в обявата с кликче "Не приемам рекламации", както е в ибей, и ще се отрегулират нещата  Smiley
Активен

Нови потребители задължително предварително заплащане. В обявите ми има и артикули на снаха ми, които НЕ СЕ разменят. Затова възможно е към настоящия момент някой обяви да не са вече актуални, питайте и ще проверя. Поздрави
evata
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 405


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #6 -: Ноември 11, 2010, 18:39:50 »
Раздели ТемаНагоре

Мдаа, и тези въпросни неприятности изразени в извиване на ръце от страна на купувача, ще зачестяват и ще се задълбочават докато не се въведат правила и за това. Явно само по съвест няма как да се получи. Ще се прибави още едно поле в обявата с кликче "Не приемам рекламации", както е в ибей, и ще се отрегулират нещата  Smiley

Да може би си права и трябва да има някакво правило. Въпреки,че не приемам рекламации е може би силно ако да речем има изпуснат дефект или премълчано нещо от отсрещтната страна знам ли... Неприятно е  като си се опитал да бъдеш максимално в полза притеснявал си се както в моя случай. Много нерви почнаха да се хабят и при покупка и при продажба, не знам заслужава ли си вече? При покупка също я премълчано нещо, я скъсано заваляно пък описано като перфектно. Още ме глождат тия блузи дето взех и платих, а те с петна и чаак седмица по късно видях дупка колкото от цигара нескопосано зашита ми то и за в къщи не става  Sad като писах обаче за петното очаквах да каже, че не е видяла и ще си ги приеме, а тя ми отговори ми то ще излезе кога ще ми пуснеш парите е оценка да ми пишеш е ква оценка да и сложа?
   Отклоних се от темата ама за кратко време доста неща ми се случиха, които за 3 години не бяха ми се случвали  Sad
Активен

НЕ ПЛАЩАМ ОПАКОВКИ!!!
Пращам и получавам МП по пощата, наложен връщам ако е без уговорка-
Ползвам Мама-БГ Еконт, но само ОФИС-ОФИС
От тук на сетне връщам всичко с премълчани дефекти или пуснато Врата-Врата без моето съгласие без дори да си правя труда да ги получа!
Когато пратите пакета, моля ПИШЕТЕ ЕДНО ЛС. Аз винаги пиша, така не се притеснявам или спирам да търся нещо, което ми е спешно!
МНОГО ВИ МОЛЯ  искам да знам точното състояние на покупката, нямам време за огледи без покупки. Омръзна ми да получавам отлични неща видимо носени
Barbarona
Criminal mind....
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 500


Criminal mind...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #7 -: Ноември 11, 2010, 18:43:55 »
Раздели ТемаНагоре

Дааааа, "неприемам рекламации" е едно на ръка, връщането на стоки с неописани дефекти е друго, то си остава, разбира се  Smiley
Активен

Нови потребители задължително предварително заплащане. В обявите ми има и артикули на снаха ми, които НЕ СЕ разменят. Затова възможно е към настоящия момент някой обяви да не са вече актуални, питайте и ще проверя. Поздрави
skoki81
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 3134


Поканени потребители: 1

Профил
« Отговор #8 -: Ноември 11, 2010, 19:22:41 »
Раздели ТемаНагоре

Нема да се плашите  Cheesy народа се  е побъркал.Не знам какво да кажа -и му е сипала вода за да види че е непромокаемо ли или се е разходила на дъжда  Cheesy Cheesy
Активен

 
За света ти може да си един човек, но за един човек може да си целия свят.
viv_f
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 630


Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #9 -: Ноември 11, 2010, 20:04:50 »
Раздели ТемаНагоре

Нема да се плашите  Cheesy народа се  е побъркал.Не знам какво да кажа -и му е сипала вода за да види че е непромокаемо ли или се е разходила на дъжда  Cheesy Cheesy
хихихи вярно и аз не се бях замислила ,за това как е разбрала точно  Cheesy Cheesy
Активен

Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!Ходя само веднъж седмично до пощата,с изключения ако съм свободна!
AVANA
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 356


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #10 -: Ноември 11, 2010, 20:30:45 »
Раздели ТемаНагоре

Аз пък да ви кажа приемам рекламации и правя много такива. Все пак това е интернет пазаруване и не виждаш стоката на живо. Обикновенно моите рекламации са за неописан дефект от страна на продавача, а не защото не съм се харесала с нещото или не съм премерила както трябва.
Да ви кажа случай от днес
Подариха едно клинче за РД и само като видях колко е грамадно го проснах на паркета и го снимах. Съответно видях, че в кварталния магазин струва 14 лв и му сложих цена 9 лв
пратих го на една мама, която твърди, че не е ново, че е прано, че има слаган допълнителен ластик, а то е от тези с рязаните етикети и там където му е резнат етикета има дупка на талията
А че мирише на прах е нормално, защото стои в шкафа с всички дрехи които продавам, а те са прани и праха ми мирише доста силно и съотвенто то е поло миризма
Еми като не й харесва ще си го взема въпреки, че това което ми е писала в моите очи не е така
но представете си как се чувства тя след като веднъж е решила, че вместо за нещо ново си е дала парите за използвана дрешка - еми прецакана разбира се
Аз съм с две ръце ЗА приемането на рекламациите!... но въпреки това ми е интересно в моя случай вие как ще постъпите /не че ще си сменя намеренията/
« Последна редакция: Ноември 11, 2010, 20:58:48 от AVANA » Активен
viv_f
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 630


Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #11 -: Ноември 11, 2010, 21:18:26 »
Раздели ТемаНагоре

Аз пък да ви кажа приемам рекламации и правя много такива. Все пак това е интернет пазаруване и не виждаш стоката на живо. Обикновенно моите рекламации са за неописан дефект от страна на продавача, а не защото не съм се харесала с нещото или не съм премерила както трябва.
Да ви кажа случай от днес
Подариха едно клинче за РД и само като видях колко е грамадно го проснах на паркета и го снимах. Съответно видях, че в кварталния магазин струва 14 лв и му сложих цена 9 лв
пратих го на една мама, която твърди, че не е ново, че е прано, че има слаган допълнителен ластик, а то е от тези с рязаните етикети и там където му е резнат етикета има дупка на талията
А че мирише на прах е нормално, защото стои в шкафа с всички дрехи които продавам, а те са прани и праха ми мирише доста силно и съотвенто то е поло миризма
Еми като не й харесва ще си го взема въпреки, че това което ми е писала в моите очи не е така
но представете си как се чувства тя след като веднъж е решила, че вместо за нещо ново си е дала парите за използвана дрешка - еми прецакана разбира се
Аз съм с две ръце ЗА приемането на рекламациите!... но въпреки това ми е интересно в моя случай вие как ще постъпите /не че ще си сменя намеренията/
еми мила и ти си права,но тук проблема можеби е в теб за това ,че не си огледала.Аз също съм получавала неща неотговарящи на описанието или друг проблем,но си ги прибирам,защото не съм разпитала достатъчно.А можеби и момичето наистина е очаквала чисто ново.Но тук става въпрос за различна гледна точка по отношение на състоянието,според мен Smiley
Активен

Коректна съм,давам точни описания.Очаквам същото!Ходя само веднъж седмично до пощата,с изключения ако съм свободна!
evata
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 405


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #12 -: Ноември 11, 2010, 23:33:21 »
Раздели ТемаНагоре

AVANA честно да ти кажа в твоя случай  при нова дрешка,но примерно без етикет сигурно щях да си я приема. в това няма как да убедиш някого,че е така. ти ме подсети,че и аз слагам новите неща при праните и при мен може някога да се получи така. В моя случай обаче съм казала всичко и питала и макала за отговор приема ли се въпреки всичко за да го пратя. Две седмица нямах отговор иска ли го или не после се присети. Това ме навежда на мисълта, че просто не е харесало на купувача. Да бих приела рекламации от солта на пропуснати неща от мен. Още нещо аз съм пращала за проба, така че при един такъв въпрос нямаше да откажа,но тук иде малко след дъжд качулка. Просто ми стана обидно,защото мамчето си разпита за всичко и аз подробно обясних и най-вече пита за материята и аз казах,че е такава не съм отричала. Даже на дъълго и широко обясних къде е залежката със сантиметри описано на толкова от там на нивото на коляното от вътре съвсем подробно описвам. Просто исках да чуя вашите мнения иначе и писах,че не е коректно така,но да го връща ако иска, защото ми писна от разправии. Да пазарувам и продавам в сайта беше удоволствие за мен ама огромно.Сега стана изнервящо чакане какво ще се случи на финала и на покупката и на продажбата. Ако е първото какво ще получа, ако е второто дали ще го върнат?  Sad
Активен

НЕ ПЛАЩАМ ОПАКОВКИ!!!
Пращам и получавам МП по пощата, наложен връщам ако е без уговорка-
Ползвам Мама-БГ Еконт, но само ОФИС-ОФИС
От тук на сетне връщам всичко с премълчани дефекти или пуснато Врата-Врата без моето съгласие без дори да си правя труда да ги получа!
Когато пратите пакета, моля ПИШЕТЕ ЕДНО ЛС. Аз винаги пиша, така не се притеснявам или спирам да търся нещо, което ми е спешно!
МНОГО ВИ МОЛЯ  искам да знам точното състояние на покупката, нямам време за огледи без покупки. Омръзна ми да получавам отлични неща видимо носени
AVANA
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 356


Поканени потребители: 0

Профил WWW
« Отговор #13 -: Ноември 11, 2010, 23:42:49 »
Раздели ТемаНагоре

AVANA честно да ти кажа в твоя случай  при нова дрешка,но примерно без етикет сигурно щях да си я приема. в това няма как да убедиш някого,че е така. ти ме подсети,че и аз слагам новите неща при праните и при мен може някога да се получи така. В моя случай обаче съм казала всичко и питала и макала за отговор приема ли се въпреки всичко за да го пратя. Две седмица нямах отговор иска ли го или не после се присети. Това ме навежда на мисълта, че просто не е харесало на купувача. Да бих приела рекламации от солта на пропуснати неща от мен. Още нещо аз съм пращала за проба, така че при един такъв въпрос нямаше да откажа,но тук иде малко след дъжд качулка. Просто ми стана обидно,защото мамчето си разпита за всичко и аз подробно обясних и най-вече пита за материята и аз казах,че е такава не съм отричала. Даже на дъълго и широко обясних къде е залежката със сантиметри описано на толкова от там на нивото на коляното от вътре съвсем подробно описвам. Просто исках да чуя вашите мнения иначе и писах,че не е коректно така,но да го връща ако иска, защото ми писна от разправии. Да пазарувам и продавам в сайта беше удоволствие за мен ама огромно.Сега стана изнервящо чакане какво ще се случи на финала и на покупката и на продажбата. Ако е първото какво ще получа, ако е второто дали ще го върнат?  Sad

Ами и на мен не ми се занимава да ти каже честно, но смятам, че е по-коректно от моя страна да приемам връщане
Не убеждавам никой, че е правилно и в никакъв случай моето изказване одеве не е свързано с конкретния ти случай, а си беше така по принцип
А иначе за твоя случай много яд ще ме хване, ако толкова съм се обяснявала с някой и накрая ми тупне ми аз го връщам
Ами като си разпитвала толкова много ма п.тко заспала що не мисли и не мери и не гледа преди да поръчваш  Undecided
Но да ти кажа с моите разбирания сигурно пак щях да си го взема - не казвам и ти да го направиш и че е правилно!
А относно новите неща без етикет така от любопитсво да питам - от магазина като купувате всичко ли е с етикет Huh?Huh?Huh??
Активен
evata
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 405


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #14 -: Ноември 11, 2010, 23:47:05 »
Раздели ТемаНагоре

ОО мила не е естествено и на мен не ми дреме дали е със или без стига да ми харесва и да ми изнася цената, но хора всякакви за съжаление. Аз от преди от друг сайт си имам убеждение,че на купувачът ако не му хареса започва да измисля всякакви такива да се впише като забележка за да се приеме връщането ( това си е мой извод да не си мисли нещо някой) Аз също съм като теб не искам разправии искам да сме с всички в добри отношения да сме коректни,но не се получава. Един единствен път реших да си потърся правата и получих отрицателна оценка, но добре че тук Модивете са ХОРА и са безпристрастни ужасно им благодаря. Много други пъти също ми е идело да пиша отрицателни както в последните две седмици имам 3 случая, но не посмях за да не се разправям пак и да чена злостни съобщения на лични.
Активен

НЕ ПЛАЩАМ ОПАКОВКИ!!!
Пращам и получавам МП по пощата, наложен връщам ако е без уговорка-
Ползвам Мама-БГ Еконт, но само ОФИС-ОФИС
От тук на сетне връщам всичко с премълчани дефекти или пуснато Врата-Врата без моето съгласие без дори да си правя труда да ги получа!
Когато пратите пакета, моля ПИШЕТЕ ЕДНО ЛС. Аз винаги пиша, така не се притеснявам или спирам да търся нещо, което ми е спешно!
МНОГО ВИ МОЛЯ  искам да знам точното състояние на покупката, нямам време за огледи без покупки. Омръзна ми да получавам отлични неща видимо носени


Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: