{GOOGLENEWHOR}


Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Некоректна потребителка - melanka  (Прочетена 6754 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Жени
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 27


Поканени потребители: 0

Профил
« -: Ноември 15, 2010, 10:39:32 »
Раздели ТемаНагоре

За първи път ми се налага да пиша тук, естествено повода е неприятен. Бях излъгана от потребителка с ник melanka Записа се в моя обява за рокля, разбрахме се да й я изпратя по Еконт на следващия ден. Съответно на следващия ден около обяд изпращам роклята и връщайки се вкъщи виждам съобщение от нея, че е ходила преди обяд до офиса на Еконт до който ще изпращам роклята и нямало практа за нея. Аз се учудих как така още на следващата сутрин след уговорката си търси пратката и й писах че ще пристигне там на следващия ден. От тогава ни вест, ни кост от жената ... Писах й няколко пъти, помолих я да ми каже имали проблем и какъв е той, но така й не ми отговори въпреки че всеки ден влиза в сайта. Миналата седмица й се обадих по телефона, беше много мила, оказа се че е сбъркан телефона който съм посочила в Еконт, но въпреки това пратката е в офиса и може да бъде взета. Тя каза, че още същия ден ще иде де си я вземе и ще ми пише на лични какво е станало. Разбира се не ми писа. Не мога да си обясня това поведение, каква е целта й, каква е тази злонамереност. Фактически ще ми върнат роклята, но разходите по изпращането и връщането на пратката си остават за мен.
« Последна редакция: Ноември 15, 2010, 10:43:53 от Жени » Активен
skoki81
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 3134


Поканени потребители: 1

Профил
« Отговор #1 -: Ноември 15, 2010, 10:45:55 »
Раздели ТемаНагоре

Писала съм на въпросната мама и съм пратила и линк към темата да видим нейния отговор.
Активен

 
За света ти може да си един човек, но за един човек може да си целия свят.
Жени
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 27


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #2 -: Ноември 15, 2010, 10:51:14 »
Раздели ТемаНагоре

Благодаря! Дано се окаже, че греша за нея, наистина по телефона ми се стори много мила!
Активен
melanka
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 99


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #3 -: Ноември 15, 2010, 11:26:36 »
Раздели ТемаНагоре

здравейте,нямала съм лоши намерения просто както посочих и на лични роклята ми трябваше за повод в въпросната събота,търсих я в офиса и я нямаше,след като и не получих смс се отказах,тъи като и поводът мина,а и несмятам че съм виновна че телефонът ми е бил объркан,след като говорих с мамата трябваше да я взема както и казах и на нея в разговорът ни но ни приеха по спешност за операция на дащеря ми мисля че това е по важно поне за мен,случисе е се извинявам и на 2 мами още че ги забавих,днес сам писала и на тях
сажелявам много но все пак сме хора
Активен

аз съм коректна и очаквам същото
връщам ако не отговаря на описанието
поставям оценки
НЕ ПОЕМАМ ПОЩЕНСКИ БЕЗ УГОВОРКА
Админ
Администратор
Администратор
power user
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3686


Поканени потребители: 4

Профил
« Отговор #4 -: Ноември 15, 2010, 11:29:24 »
Раздели ТемаНагоре

Добре е, че има диалог. Ще помоля и двете страни при развитие на въпроса да пиша. Ще се радвам всичко да е ОК и тази тема да отиде в небитието Smiley
Активен

Жени
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 27


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #5 -: Ноември 15, 2010, 11:45:28 »
Раздели ТемаНагоре

Михаела, съжалявам  че сте имали неприятности, надявам се всичко вече да е наред! Разбира се това е най-важното! Пуснах тази тема, защото в продължение на 2 седмици след като ти изпратих роклята ти не писа нищо. Не разбирам защо?! Мисля, че можем да се разберем ако си комуникираме. И все пак не разбрах дали ще отидеш да вземеш роклята?
Активен
sweet_girl71
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 987


Прочетете подписа ми за добър завършек

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #6 -: Ноември 15, 2010, 15:17:26 »
Раздели ТемаНагоре

Поправям се!!!

Съгласна съм със Скай ангел и Дацето Wink
« Последна редакция: Ноември 15, 2010, 16:18:42 от sweet_girl71 » Активен

1.Разменям почти всичко.
2.Пощенските за сметка на купувача освен ако не сме се разбрали друго.
3.Изпращам и получавам като МПП ,ако нямаме друга уговорка.
4.Не приемам наложен платеж ако не сме се разбрали предварително.
5.Опаковки и кутии не плащам и не купувам.Всеки сам си решава.
6.Максимално коректна съм ,очаквам същото и от вас.
7.Предпочитам да НЕ пращам за проба ,но това зависи изцяло от подхода на отсрещната страна.
8.Игнорирам по собствено усмотрение (считам оценки ,държание ,*тон*).
9.Не обичам да подканям за да ми поставите оценка.За мен това е задължително ,но ако се случи да забравя моля напомнете ми.
10.Сама решавам ,кога трябва да искам предварително парите.
11.ВАЖНО - стоки неотговарящи на описанието ,не връщам и не плащам.Твърде заета съм ,за да плащам за грешките на другите.Не се сърдете ,просто огледайте стоката преди да ми я изпратите.
12.Не приемам връщане.Показала съм коректността си *тук и там*.Има описание ,мерете ,гледайте ,питайте.
******
Дани - 23.10.96
Кати - 30.12.2003
Sky_Angel
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 809


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #7 -: Ноември 15, 2010, 15:26:12 »
Раздели ТемаНагоре

А купувалката беше ли уточнила, че й трябва за събота? Ти постара ли се да я пратиш възможно най-скоро, за да може в съботата тя да я ползва? :Smiley
Ако не е била казала, че й трябва точно за събота, мисля че ти нямаш никаква вина и тя трябва да си вземе роклята и да я плати.
Но ако е казала, а ти не си могла да я пратиш според уговорката, или заради сгрешения от теб тел.номер, тя не е успяла да я вземе навреме, мисля, че вината е твоя и трябва да си я приемеш обратно. Sad
Активен

1. Предпочитам банк. превод или телегр. запис: BG79BPBI79371017154101- ПОЩ. БАНКА- Теодора Добрева
2. Предимство за искащите повече от 1 обява!
3. Не плащам предварително! Коректна съм, и не се бавя!
4. Пращам/получaвам като МПП,без НП!
5. Приемам рекламации само при пропуснати неописани дефекти!
6. Чакам макс. 2 часа първия записан, после давам на който пише адрес на ЛС!
7. Пиша отриц. оценки за спестени пощ.р-ди!
dacetoooooooo
Глобален Модератор
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 6310


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #8 -: Ноември 15, 2010, 15:36:19 »
Раздели ТемаНагоре

Цитат
А купувалката беше ли уточнила, че й трябва за събота? Ти постара ли се да я пратиш възможно най-скоро, за да може в съботата тя да я ползва? :Smiley
Ако не е била казала, че й трябва точно за събота, мисля че ти нямаш никаква вина и тя трябва да си вземе роклята и да я плати.
Но ако е казала, а ти не си могла да я пратиш според уговорката, или заради сгрешения от теб тел.номер, тя не е успяла да я вземе навреме, мисля, че вината е твоя и трябва да си я приемеш обратно. Sad
и аз така мисля Wink
Активен

margafraca
Некоректно отношение!
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 619


Мъжка майка, много страстна и опасна...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #9 -: Ноември 15, 2010, 16:51:37 »
Раздели ТемаНагоре

Цитат
А купувалката беше ли уточнила, че й трябва за събота? Ти постара ли се да я пратиш възможно най-скоро, за да може в съботата тя да я ползва? :Smiley
Ако не е била казала, че й трябва точно за събота, мисля че ти нямаш никаква вина и тя трябва да си вземе роклята и да я плати.
Но ако е казала, а ти не си могла да я пратиш според уговорката, или заради сгрешения от теб тел.номер, тя не е успяла да я вземе навреме, мисля, че вината е твоя и трябва да си я приемеш обратно. Sad
и аз така мисля Wink
И аз така мисля.На мен много пъти ми се е случвало да ми искат нещо за повод до събота,и аз съм им казвала как това е възможно,с куриер или по пощата,когато обаче виждам че може и да не успея за срока,не обещавам и така нещата са имали благоприятно развитие!Все пак не мога да си обясня какво е това нетърпение,ако може веднага да пристигне пратката,и да се отказваш  на момента,айде малко търпение моля,пък ако го чакаш от чужди саитове по 1 месец не е проблем,тук да не сме маймуни,днес го искам -утре не,и се почва едно размотаване....всеки си има и други задачи,не става опаковай,пращай а после,връщам го отказвам се..-Четете внимателно и си пишете преди да има сделка,за да няма после недоразбрали!
Активен

Призовавам за коректност!Не плащам и не пращам предварително!Продавам предимно нови дрехи-дамски!Не разменям-не ме канете за тази дейност-ако харесам нещо си го купувам!Ако решите пишете на лични-изпращам снимки и описания на мейла ви!!Рейтингът ми може да видите и тук и в съседите-потрбителското име ми е едно и също-коректна съм!

Жени
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 27


Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #10 -: Ноември 15, 2010, 16:53:18 »
Раздели ТемаНагоре

Момичета, купувалката ми каза че й трябва да някакъв повод, но не помня добре дали беше споменала събота. Но така или иначе аз изпратих роклята в сряда (писах й че съм я изпратила) и на следващия ден тя е била в съответния офис. Така или иначе, три седмици след изпращането на пратката, момичето потвърди че ще я вземе, а не го направи. Сега разбирам че е имала проблеми. Но тъй като влиза в сайта всеки ден ми се щеше да ми драсне 1-2 реда.
Естествено и аз имам вина в случая, но ако имаше комуникация мисля, че отдавна щеше да е разрешен проблема.
И пак казвам - момичето ми се вижда достатъчно отзивчиво, поради което още повече недоумявам защо не ми писа 3 седмици.
Активен
sweet_girl71
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 987


Прочетете подписа ми за добър завършек

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #11 -: Ноември 15, 2010, 17:36:50 »
Раздели ТемаНагоре

Трябва комуникация.Още не си си получила паричките нали?
Можеш да и поставиш отр. оценка и ако се поправи вече да помислиш дали да я промениш.
« Последна редакция: Ноември 15, 2010, 17:41:43 от sweet_girl71 » Активен

1.Разменям почти всичко.
2.Пощенските за сметка на купувача освен ако не сме се разбрали друго.
3.Изпращам и получавам като МПП ,ако нямаме друга уговорка.
4.Не приемам наложен платеж ако не сме се разбрали предварително.
5.Опаковки и кутии не плащам и не купувам.Всеки сам си решава.
6.Максимално коректна съм ,очаквам същото и от вас.
7.Предпочитам да НЕ пращам за проба ,но това зависи изцяло от подхода на отсрещната страна.
8.Игнорирам по собствено усмотрение (считам оценки ,държание ,*тон*).
9.Не обичам да подканям за да ми поставите оценка.За мен това е задължително ,но ако се случи да забравя моля напомнете ми.
10.Сама решавам ,кога трябва да искам предварително парите.
11.ВАЖНО - стоки неотговарящи на описанието ,не връщам и не плащам.Твърде заета съм ,за да плащам за грешките на другите.Не се сърдете ,просто огледайте стоката преди да ми я изпратите.
12.Не приемам връщане.Показала съм коректността си *тук и там*.Има описание ,мерете ,гледайте ,питайте.
******
Дани - 23.10.96
Кати - 30.12.2003
margafraca
Некоректно отношение!
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 619


Мъжка майка, много страстна и опасна...

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #12 -: Ноември 15, 2010, 18:09:31 »
Раздели ТемаНагоре

Трябва комуникация.Още не си си получила паричките нали?
Можеш да и поставиш отр. оценка и ако се поправи вече да помислиш дали да я промениш.
Абсолютно съм съгласна с sweet girl Smiley
Активен

Призовавам за коректност!Не плащам и не пращам предварително!Продавам предимно нови дрехи-дамски!Не разменям-не ме канете за тази дейност-ако харесам нещо си го купувам!Ако решите пишете на лични-изпращам снимки и описания на мейла ви!!Рейтингът ми може да видите и тук и в съседите-потрбителското име ми е едно и също-коректна съм!

teodopa
new user
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 8


Щастливка

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #13 -: Ноември 15, 2010, 21:52:07 »
Раздели ТемаНагоре

Според мен роклята щом е изпратена, значи жената, която я е купила трябва да си я плати.
Дори да е трябвало за събота, ако е пусната в сряда, кой куриер няма да я достави!? Ами пратката и с БГ пощи щеше да стигне до събота. Така че не смятам, ако жената казва точно датата на пускане (а и предполагам, че има товарителница), че трябва да плаща разходи в двете посоки.
Купувачката казва, че е била по спешност с оперирано детенце, но влиза всеки ден в сайта, защо не й е писала!? След като жената твърди, че е пратила ЛС за пускане на пратката в сряда, мисля че това с объркания телефон в Еконт не влияе.
На всеки от нас ако се случи това, не би ли си взел роклята от Еконт и да си я плати на жената, независимо дали поводът е отминал или не!? Поел си обещание и го спазваш.
В крайна сметка каквото и да стане, дори да се откаже, е можела да й пише или да я помоли като човек и да й обясни. А не като се отвори тема, тогава купувачката да се обяснява какво се е случило...и накрая продавачката набутана с 10 лв за куриери....

Активен

Коректност: Коректен и честен потребител съм Smiley
    Качество: В обявите се публикуват само качествени дрехи, състоянието е отлично или много добро, всяка забележка, ако има такава, се описва. Винаги публикувам дрехи, които имат живот и бих се радвала да получа. Всички дрехи се изпращат в чист и изпран вид (гладенето не е моята стихия). Ако все пак се случи да допусна грешка, моля пишете ми, ще решим проблема заедно Smiley
    Начин на плащане: Еконт/наложен платеж на пощенска пратка/, банков превод (сметката е в Банка ДСК) или пощенски запис;
    С предимство за писалите на ЛС или с изпратена оферта; Моля след като отправите Вашата оферта, да потвърдите желанието си на ЛС, така ще установим по-бърз контакт;
    Номерация: Всички дадени номера са по европейска/английска номерация;
    Доставка: Предпочитам пощенска пратка на Еконт с НП, цената, която включвам за доставка е възможно най-ниската = 2,50 лв;  мога да ви предложа и БГ пощи (за съжаление не мога да ви предложа лично предаване, тъй като съм ангажирана 7 дни в седмицата...)
    Отстъпки: За суми над 20 лв, поемам доставката на пощенска пратка по Еконт, при по-големи суми има допълнителни отстъпки.
    Ако желаете да ме "следвате", всяка седмица публикувам нови обяви за бебешки, детски и дамски дрехи и обувки

ПРИЯТНИ ЧАСОВЕ В БГДОМАКИНЯ! БЛАГОДАРЯ ВИ!
ROSIDINKOVA
power user
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 781


Радвай се на живота,а не на неговия смисьл!

Поканени потребители: 0

Профил
« Отговор #14 -: Ноември 16, 2010, 11:52:15 »
Раздели ТемаНагоре

Това,че е сгрешен номера,няма значение.Можеше на другия ден да отиде до офиса на еконт и да си я вземе.На мен сьщо ми беше сгрешен номера,но като знам кога е пратена пратката на другия ден отидох и си я взех. Wink А поводи ще има тепьрва,идват празници,вси ще се облече рокличката.Според мен редно е купувалката да си вземе роклята.А не продавалката да плаща разходите по нея.Това е некоректно за мен! (evil7) Изумявам се вече,що за безотговорни хора има? (what1) (wow3) Бьдете честни и коректи хора,толкова ли е трудно?
Активен

Всички заслужаваме да бьдем щастливи!


Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на: